Lite sömn med ett febrigt hjärta

Det blev inte mycket sömn för mig under natten. Kunde först inte somna och sen vaknade Adrian vid 2 och då hade jag inte somnat än. Gick upp för att få honom att somna upp men då är han så varm så han håller på att brinna upp vårat hjärta. Så vi tog feber och sen var det snabbt in med alvedon, 39,5 hade hjärtat i feber. Han fick mat och efter en timma somnade han om♥ Sen hade jag det så svårt att somna om just för att man är orolig men han vaknade inge mer i alla fall. Skönt för hjärtat.
Men nu har vi i alla fall en pigg, glad och feberfri kille som ville upp klockan 6.40! haha. Men skönt att febern är borta för så länge. Hoppas bara på att den här dumma tanden kan ta och spricka igenom, man ser den genom tandköttet så det är inte långt borta.

Idag ska vi möta upp Kristin och Malin för en tur till BVC där apotekt kommer och informerar. Annars är dagen oplanerad och vi kommer nog ta det ganska lungt eftersom Adrian hade feber under natten.



Kommentarer
Denice- Hampus mamma

Stackars dig, och stackars Adrian!!

Erat BVC har väldigt mycket informationsträffar tycker jag.. Har inte haft ett enda hos oss :P

2009-12-09 @ 09:47:06
URL: http://deniicen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0