Jätte ledsen

Vet inte vad det var med mitt lilla hjärta igår kväll. Han vaknade vid 22 och var jätte ledsen. Ingenting hjälpte, han bara grät och grät. Det gör så ont i hjärtat när han är ledsen och man inte vet vad det är. Klockan 23.30 somnade han i alla fall efter att vi dansat till lite julmusik. Sen sov han hela natten efter det. Undrar om han börjat drömma mardrömmar igen? Men nu är han så pigg och glad i alla fall.

Han krålar omkring i vardagsrummet och jag började nästan gråta när han tog sig fram genom hela rummet. Han har blivit så stor, det är helt otroligt. Jag blir så stolt övet att ha fått världens finaste och duktigaste kille.

Nu ska jag ta honom han börjar tröttna på golvet nu, så det blir nog lite mys i soffan :)

Idag blir det fotografering :)


Kommentarer
Nadja

Men lilla killen, kan vara mkt som spökar i deras små hjärnor =(

2009-12-11 @ 13:46:26
URL: http://sweetladsoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0