Jag och sonen idag

Då var jag och Adrian ensamma hemma idag för Andreas är och jobbar. Japp ni läste rätt, han jobbar på mekonomen i helgen. Så härligt, bara hoppas att han kan få lite mer tider nu framöver. Känns lite konstigt att vi är ensamma hemma idag, man vänjer sig så snabbt att alltid vara två. Men det ska bli mysigt att få en dag ensam med lilla Adrian. :) Vi ska mest vara hemma och se å em. så ska vi ta oss en promenad ut till tuna park och då kan vi sen åka med Andreas hem när han slutar. :)

Igår hade vi en riktigt trevlig idolkväll här hemma. God mat och gott sällskap. Men nu har jag inte riktigt tid att sitta här och skriva mer när man har en liten kille som vill leka med mamma. :) Han gav mig även sovmorgon till 8.15 idag, tack älskade sonen.




Våran lilla hiphopare igår :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0