Turist varning!

Idag har vi vart riktigt turistiga här på Öland. Vi åkte först till borgholms slott vilket var riktigt häftigt att se. Adrian brydde sig inte alls och sov ända tills vi skulle gå där ifrån. Efter det åkte vi in till Borgholm där vi åt och kollade runt i affärer, men blev inget handlat idag. När vi fått nog att Borgholm så åkte vi till Solidens slott. Det var fint och jätte fina parket omkring slottet, men var inte någe speciellt annars. Men nu har vi sett det oxå.

Nu är vi hemma i stugan igen och Adrian ska snart badas och nattas. Är så himla skönt att han somnat så tidigt de dagar vi vart här så att jag och Andreas får tid för varandra.


Jag på borgholms slott

Andreas och Adde vid Soliden slott

Lejontämjaren Adde!


Kommentarer
Malin

Så fint det var vid Soliden!

2009-08-19 @ 19:50:43
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Denice- mamma till Hampus

ja det hoppas verkligen jag med,tålamodet försvinner så lätt när det sker hela tiden...

2009-08-19 @ 22:53:17
URL: http://deniicen.blogg.se/
Farmor

Vad underbart det ser ut klarblå himmel och sol. Jag unnar er verkligen det. Vad bra att farmors lilla gull sköter sig. Ser fram emot sön. och dop,/ kramar

2009-08-20 @ 12:38:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0