Underbara söndag

Vi har haft en jätte mysig söndag. Åkte ut till min mamma och var där en stund, sen åkte vi ut till tuna park en sväng. Handlade en FIX fleecoverall till Adrian, hittade nu äntligen en som jag fastnade för. Sen här på kvällen så kom Mikaela över Adrians faster, alltid lika trevligt. Hon stannade och åt lite tacos med oss. Min kära far och Mia kom oxå förbi en liten snabbis nu på kvällen, men Adrian sov så de var oss de fick hälsa på. Någon som känner igen kanske? Det är inte oss folk vill komma och hälsa på längre ;) haha. Adrian fick i alla fall an fin t-shirt som det stod MIN MORFAR ÄR SNÄLLAST I HELA VÄRLDEN på :)

Nu är det i alla fall lungt här hemma, Adrian sover och Andreas packar. Han han första dagen på nya jobbet imorgon(JULA) och de ska då åka till skara och vara borta över natten. Kommer kännas så himla konstigt att Andreas ska sova borta är så van att ha honom vid min sida om natten. Men han tycker nog att det ska bli skönt att få sova en hel natt utan avbrott ;) Var ett tag sen det hände. Jag och Adrian ska i alla fall passa på och sova hos min mamma, ska bli så mys att bli lite ompysslad. Så vi ska ha riktig myskväll där och Emma är så himla glad över att vi ska sova där :) Så det ska nog gå bra i alla fall att vara utan vår stora älskling. :)

Nu ska jag också passa på att packa lite innan det blir lite soffmys och sen att sova. Förstår inte att jag är så otroligt trött om kvällarna. Eller jo det gör jag ju, det är ju min lilla son som inte låter mig sova helt om nätterna ;) haha.

God natt på er i alla fall!


Kommentarer
Malin

jo jag fick ditt sms men det gick inte att svara,, Absolut kan vi ses på fredag. Var när hur? Kram

2009-08-30 @ 22:00:11
URL: http://familjenlilja.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0