Trötter

Jag är så himla trött har vart det de senaste dagarna, min ögon går i kors på nätterna när Adrian vill ha mat. Tror jag ligger efter med sömnen så blir nog tidigt i säng för mig ikväll. Adrian somnade redan vid 18.30 ikväll, så skönt för honom han var så trött. Det blir bara lättare och lättare att få honom att somna in för natten själv. Idag sa att inte ett ljud utan somnade på en gång nästan efter amningen. Så duktig kille. :)

För mig nu blir det ensamt fredagsmys i soffan då Andreas är och pysslar med bilen. Men jag klarar mig, ska moffa godis, tända ljus och se på tv. Sen som sagt blir det tidigt i säng för mig.

Kanske ska berätta vad vi handlade när vi var i vingåker. Vi kom hem med en del fynd :) Adrian fick en lundmyr body, lundmys sockor till hösten/vintern så himla mysiga. En laban tröja och en tjockare mössa från POP. Jag fick med mig en skjorta från tiger och en höst/vår jacka från Filippa K. Super nöjd och super duper priser :) Andreas fick mid sig en väst till hösten och ett par skor, oxå riktiga fynd. :) Orkar inte lägga ut några bilder nu.

Nu ska jag krypa ner i soffan se på tv och höra hur regnet smattrar mot taket. :)

God natt på er

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0