Ny vecka och nytt jobb för Andreas.

Nu är det tillbaka till vardagen här hemma. Andreas böjade på sitt jobb på JULA idag och de ska då åka till Skara över natten. Är så himla glad för att han har fast jobb igen. Adrian ligger och sover just nu och jag har passat på att göra mig i ordning. Vi ska ner på stan här sen och bta en väska som jag köpt, det var några tråkiga märken på mig såg jag när jag kom hem. Sen så kommer min mormor över så kommer Adrians mormor hit och hämtar upp oss sen. Vi ska alla sova över hos mamma idag och det ska bli så mys. :) Riktigt så att jag längtar.
Nu vaknade lilla älsklingen!

Ha en fin måndag


Kommentarer
Malin

Hoppas ni har det mysigt :) Kram

2009-08-31 @ 21:37:50
URL: http://chainsawy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0