Min lilla knubbis! :)

Fy tusan vilken stor liten kille Adrian har blivit. Vi var på BVC nu på morgonen och vägde och mätte. Han väger hela 6410g och är 60,50cm lång. Helt otroligt vad han växer min lilla kille.

Han ligger just nu och sover gott, vi var och hälsade på mitt jobb efter BVC och det var kul att komma dit. Adrian var snäll men inte på sitt bästa humör, så fort någon kom och pratade med honom så såg han super duper ledsen ut. haha pyret♥ Jag och Andreas ska äta lunch och sen ska vi ut till tuna park en sväng då jag vill köpa ett par nya byxor till Adrian i alla fall. Men jag spar min till Öland, hoppas att man kan hitta MASSA med fina kläder där. :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0