Lite egen tid är viktigt

Nu på kvällen så lämnade jag mina killar själv för en stund. Jag gick ut och gick en sväng och hälsade på min kära vän Jasemin en liten stund. Var borta 1 timma och 30 min vilket är det längsta jag vart utan min son. Var ganska jobbigt och jag tänkte hela tiden på honom och hur det gick här hemma. Var så skönt när jag kom hem och Adrian låg och sov.

Det var ändå så himla skönt att komma ifrån en liten stund och träffa min älskade Jasemin lite själv. Hon fick mig i alla fall att slappna av och försöka att njuta lite mer av min egen lilla stund.

Idag hade jag och Adrian besök av Malin och hennes dotter Viktoria som är 9 månader, så himla kul och häftigt att se hur "stor" och duktig hon var. Tänk att Adrian ska bli så stor!

Nu sitter jag och älskling i soffan och äter lite godis och dricker cola, mys mys :) Vi har ju vår helg nu då han är nu ledig i två dagar. Men det blir tidigt i säng då vi ska upp tidigt imorgon och gå till BVC. Efter det så ska jag gå och hälsa på mitt jobb.

Nu ska jag fortsätta myskvällen!

PUSS


Kommentarer
Malin

Gud vad skönt med egentid gumman! Det var du värd! Tack för en jätte trevlig fika och gottis var det! Och lite fin besök i trappen. ;) Ses imorgon Kram!

2009-08-04 @ 22:31:24
URL: http://familjenlilja.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0