Virrpanna

Det är vad jag är idag! Läste först fel så vi satt i fröslunda och trodde att det var där som vi skulle skriva på faderskapsintyget. Men eftersom de missat ett mellanrum så var vi på fel ställe. Men det löste sig i alla fall, så nu är det gjort. Skönt att ha en sak mindre att tänka på. 

Sen så var vi på MVC allt såg bra ut och mitt järnvärde hade gått upp till 126 från 99 så det var ju bra. Kanske på grund av det som jag orkar hålla mig vaken om kvällarna. SF måttet låg på 30 så låg mitt på linjen, innan har jag legat strax under så nu har det växt till sig. Bebis låg med huvudet ner men hade inte fixerat sig än, men tror han tycker om att ligga så för känns som han ligger så hela tiden tycker jag. Hjärtljudet var på 140 så det är lägre än vad han brukar ha, men allt såg bra ut så det är ju skönt. Nu ska vi börja gå varannan vecka, det närmar sig med storm steg.

Var även förbi min chef idag och det var ju bra för jag har lite semesterdagar att ta ut. Så de tio dagar som blir i mellan havandeskapspenningen och BF ska jag ta semester istället för FP. Det känns bra att kunna spara på FP dagarna lite.

Har även hunnit med en lunch på ming idag, så gott :)

I eftermiddag ska vi till Andreas mamma och äta, Mikaela och Pontus skulle dit och äta oxå. De kom hem från Thailand igår, har vart där en månad så de lär ju vara lagom bruna! Inte alls så att man kommer känna sig blek! Men ska bli kul att höra om, hur de haft det.


Kommentarer
Malin

Hur gick ni tillväga med att skriva på faderskapet? Var är det man gör det? Vi måste också fixa det, nu är det ju inte många veckor kvar...

2009-04-02 @ 20:35:06
URL: http://chainsawy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0