Vilken dag!

Jag vet en som kommer att sova gott inatt! Skulle städa här hemma idag med blev bara toan som blev riktigt ren. Har skrubbat väggarna ända upp till taket och sen stod jag och Andreas och skrubbade kaklet. Andreas var inte så imponerad av min tokidé, jag ska ju erkänna att inte jag heller var det ett tag. Men nu är det riktigt rent där inne i alla fall! Är inte första gången man får en tokidé under graviditeten och känns som att det kommer att bli många fler nu när man går hemma och ska sysselsätta sig.


Efter skrubb och lunch så tog vi en lång och ganska rask promenad, riktigt skönt även om det blev ganska jobbigt sen sista biten. Vi var ute och gick i alla fall 1,30 timma, riktigt härligt. Så nu ligger jag och vilar i soffan och ser på vänner. Ska sätta igång med maten lite senare ska laga grekisk kyckling, ska bli riktigt gott. :)





Kommentarer
Nadja

Låter ändå som en mysig dag fast en del av de bestod av att skrubba väggarna hihi :-)



Idag är första dagen som jag inte har gått utanför dörren, men har suttit på balkongen i solen och läst iaf hehe

2009-04-02 @ 16:09:51
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/bebis
Fru Evelina

Mmm, citroner...

nu blev jag sugen på det haha ;-)

2009-04-02 @ 17:23:26
URL: http://evelinas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0