Vändningsförsöket

Nu är vi hemma igen efter vändningsfösöket som inte lyckades. Jag känner mig helt slut då det dels var jätte jobbigt psykiskt för mig. Dom försökte vända på honom 2 ggr och när dom ville försöka en tredje så sa jag nej till det. Tror inte att det hade lyckats i alla fall. Så nu blir det antagligen kejsarsnitt för vår del, men det känns bra och jag känner mig lugn. Jag har gjort det jag kunnat. Men som läkaren sa så finns det en chans att han vänder sig rätt, men han sa även att han inte trodde att han skulle göra det men att under har du hänt!

Jag berättar mer sen om hur det var. Vi ska äta nu jag har ju inte fått ätit eller druckigt sen i natt och jag känner mig helt utmattad. Vi har hyrt två filmer så nu mysier vi bara hemma resten av dagen.

Andreas var världens bästa under hela tiden och stöttade mig till tusen. Älskar honom och vår lilla bebis så. Om ca 3 veckor har vi honom hos oss♥



Kommentarer
Nadja

Du är så duktig, du har gjort de du kan och snart har ni honom hos er. De kommer bli så bra så! =)

2009-04-29 @ 12:27:56
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Malin

Vad duktig du är! Kan bara föreställa mig hur det kändes, tycker du var stark som sa ifrån till ett tredje försök! Det som är spännande med kejsarsnitt är ju att ni får ett datum då ni får möta er lilla prins! :) Jag skulle också vilja veta vilken dag vår plutt kikar ut.



Var rädd om dig och ta hand om er! Kram!

2009-04-29 @ 16:26:09
URL: http://chainsawy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0