Vändningsförsök!

Fånig som man är så är jag nu helt inställd på att lilleman kommer ligga med rumpan ner, så igår läste jag lite om vändningsförsök. Ska ju inte påstå att jag blev lugnare utav det, värkar vara läskigt som tusan. Sen så kan det ju stressa upp barnet en hel del. Sen så är det bara 50% av alla försök som lyckas.

Man ska ju inte ta ut någonting i förskott nu men är ju bra att veta lite vad det handlar om i alla fall. Men bara att hålla tummarna att han vill vara så snäll och lägga sig rätt!


Kommentarer
Nadja

Han kommer vända på sig ska du se, jag var lite nervös förut eftersom min inte var fixerad (gjorde inte de först 38+0) och trodde hon skulle vända på sig och innan i vecka 36+0 låg hon på tvären..



Så mkt kan hända på några dagar! =)

2009-04-15 @ 11:24:04
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/bebis
Malin

Jag håller tummarna för att han vänder sig snart, det är ju det allra vanligaste bland förstagångsföderskor! Vissa bebisar vänder sig ganska sent. Men visst är det skönt att vara påläst, så man ändå vet vad det handlar om.

2009-04-15 @ 11:32:36
URL: http://chainsawy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0