Underbara väder!

Nu är jag hemma igen efter en helt fantastisk dag ute i solen. Jag har setat i solen på en helt fantastisk innergård och njutit. Åkte med mamma och Emma till hennes jobbarkompis som oxå har en dotter som är lika gamal som Emma. Var riktigt härligt där inne på gården i solen och det blåste bara lite lätt. Vi grillade även lite korv till lunch, gott gott. Gud vad man längtar till sommaren nu!

Sen åkte vi ut till huset som mamma och de ska flytta till, kommer nog bli super bra skulle jag tro. Efter det åkte vi och handlade lite och nu är jag äntligen hemme, och jag känner mig så himla trött. Så ska vila en lite stund sen blir det att laga lite mat, hade tänkt att göra kalops till ikväll. Andreas fick jobba längre idag så ska sluta vid 20. så hade tänkt att vi äter då.

Köpte även hem färska jordgubbar som jag ska gotta mig med ikväll :)



Kommentarer
Nadja

Visst har de varit härligt, jag har njutit på balkongen =)) Var så skönt att jag inte ens ville ut och gå så jag ska försöka med det imorgon istället hihi

2009-04-06 @ 18:45:39
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/bebis
Malin

Det låter ju jättemysigt! :) Åh, så gott med jordgubbar!

2009-04-06 @ 19:37:13
URL: http://chainsawy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0