Tror jag gjort mitt val!

Jag känner att jag fått smälta allting nu och ska nog genomföra vändningsförsöket på onsdag. Sen så får vi se om lilleman vill födas vaginalt eller med kejsarsnitt. Känner att jag kommer nog kommer att ångra mig om vi inte prövar. Tror att det inte finns mycket som slår känslan när man får upp sin bebis på bröstet som man fött fram. Men vi får se vad lilleman vill som sagt!



Nu på kvällen gick vi ut och åt på Akropolis, var riktigt mysigt att komma ut och äta tillsammans. Sen så hade vi som sagt lite att prata igenom. Men det var riktigt gott och trevligt. :)

 

Till förrätt blev det toast skagen! Gott Gott!

 

Andreas tog sen Plankstek och jag black and white!

Nu ska vi fortsätta kvällem med mys i soffan!

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0