Svullen!

Då har man vart ute en bra stund i solen. så underbart. Satt först en stund i solen och läste och sen så gick jag en promenad på nästan 40 min. Riktigt skönt. Men under tiden som jag var ute så svullnade min högra hand upp. Vet ju att man kan svullna upp när man är gravid, men att det bara är högerhanden är lite lustigt. Känns ganska konstigt och kan inte böja in fingrarna helt för de är så svulna. Ringde i alla fall rådgivningen och de sa att jag ska avvakta och se om det ger sig då jag inte har ont någonstans, så bara hoppas att det ger med sig snart då det känns lite lustigt.
Så nu tänkte jag lägga mig i soffan och försöka att hålla handen högt!


Kommentarer
Elin

härligt med sol =)

2009-04-23 @ 13:17:57
URL: http://ellee.devote.se
Jacque

Tjoho! Joo allt är bra, men jag längtar hem mer och mer till och från.. Kul att läsa massa i din blogg. jag brukar vänta några dagar så jag har mer att läsa :p Ringde dig i helgen men inge svar :( Allt bra? Pussss

2009-04-23 @ 14:06:26
Malin

Hoppas svullnaden går ner snart. Själv har jag inte haft några bekymmer med varken svullnande ben, fötter eller händer. Tänk att det kan vara så olika!

2009-04-23 @ 15:54:14
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Louise

Hoppas svullnaden ger med sig :) Men samtidigt lite lustigt att bara högerhanden svullnar upp. Är tyvärr likadant här, fast då är det vänsterfoten :/

2009-04-23 @ 20:52:12
URL: http://louisesbekannelser.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0