Pust!

Man kan ju tro att man inte vart gravid länge nog! Var på hemköp och handlade och jag brukar alltid ta två kassar så man kan dela upp vikten, men nu var jag i mina egna tankar och pulade ner allting i en kasse. Mycket oproffsigt av mig. Så bleven del stonkande på vägen hem!

Gick även förbi ica först och hyrde en film blev The other Boleyn girl med Nathalie Portman och Scerlett Johansson, tror den kan vara riktigt bra :) Så nu ska jag mysa ner mig i soffan med filmen och mina vindruvor. Saftas redan i munnen ;)




Kommentarer
Nadja

Mm gott med vindruvor!! =) Hehe jag tar alltid två påsar och Noak undrar varför när han ser vad jag har handlat för de är oftast så lite i varje påse.. men de är ju så mkt enklare med jämnvikt! :D

2009-04-16 @ 15:43:42
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/bebis


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0