MVC

Ligger i soffan och gottar mig med lite godis, fick påskägg av pappa igår :) Farligt gott var det i alla fall.
Gick bra på MVC alla värden såg bra ut. Hon mätte magen som vanligt och nu låg jag över mittenlinjen, lite lustigt först har jag hela tiden legat under och sist precis på och nu över. Men sen när hon kände hur han låg så tror hon att han vänt sig och nu ligger med rumpan ner och sen att han låg mycket högre upp den här gången. Men hon skrev i alla fall ett frågetecken om hur han låg då hon inte riktigt kunde avgöra det. Vi får se nästa gång då det är ultraljud, får hoppas att han vänt sig då för annars måste de kanske vända på honom. Men vi får vänta två veckor med att se.

Längtar så till nästa besök då vi ska få se honom igen, har hört att man inte ser så mycket. Men ändå mysigt att få se lite igen :)


Kommentarer
Malin

Smöra lite för BM så får ni nog se lite "mer" på ultraljudet, det fick ju vi... ;)

Ja, jag kan känna att jag inte kan äta så stora portioner mat, att andningen inte är den bästa o så att jag får hög puls ibland. Vet inte varför magen höjt sig igen, ska ju till BM i veckan (förhoppningsvis, hon har varit sjuk och varit tvungen att avboka tiden jag hade förra veckan) så vi får se vad hon tror!



Skönt att alla värden var bra! :)

2009-04-14 @ 12:43:44
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Nadja

Jag tyckte inte de var så spännande med de UL man gjorde i v36, de är så himla gammal maskin! Men vi fick iaf se huvud och rygg..så kollade hon hjärtat o lite så. Tyvärr fick vi inte se henne i profil då hon ville gömma sig! skrattar



Va roligt att magen växt såpass, jag har oxå legat strax under och så hade de börjat sjunka sista två ggr men nu när jag var där sist så låg jag på mitten =)



Ja de är väldigt nära, i övermorgon är de BF enligt SM (men de tror jag verkligen INTE på) annars är de 9 dagar kvar..de går fort men ändå inte de känns jätte overkligt. Är nog för att jag är så inställd på att gå över tiden att jag tänker på att de är 3 veckor kvar hehe

2009-04-14 @ 13:41:20
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/bebis


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0