Lite shopping

Nu är jag hemma igen efter en mysig kväll tillsammans med mamma, mormor och Emma. Vi åkte ut till tuna park då jag behöver hitta ett par nya skor. Mina fötter har svullnat och sen så har jag inga skor som är riktigt gravidvänliga(enka att ta på sig) Så jag är nu ute efter ett par sköna tygskor som man inte behöver knyta. Men i alla fall så kom jag inte hem med några skor, men jakten fortsätter. Men jag köpte 2 amningsbhar och en topp till mig. Sen så fick bebis en super mysig tröja av mamma(bebisens mormor), den kommer att vara toppen när han vill värma sig lite.

Andreas är just nu påväg hem med vår nya bil :) Härligt, man är ju så beroende av bil även om jag själv inte har körkort. Så ska bli spännande att se hur den ser ut, så lär ju bli lite åkande imorgon för ikväll lär det ju bli för sent för min del.

Nu ska jag fortsätta se på fråga Olle. Hoppas nu har en härlig kväll!

PUSS & GOD NATT


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0