Kvällen

Nu är vi hemma igen efter en trevlig kväll hos pappa. Bjöds på god mat och lite kortspel, men jag var en ruskigt dålig förlorare idag. Skyller på att jag vart så trött hela dagen.

Vi tog en promenad till sveaplan och shoppade loss på apoteket, barnens hus och coop. Så nu har vi nästan alla sköta saker som vi behöver till bebis. Men det är lite kulrigt att veta vad man behver så man har nog redan nu lite för mycket :P Men det är ju bättre det i alla fall. :)

Andreas fick även sin födelsedags present av pappa och Mia, blev två krukor till balkongen (jag som önskat åt honom ;)). De var jätte fina och så var det några söta blommor färdig planterade, så de står fint där ute nu :)

Nu ska jag ta och lägga mig i soffan då jag har jobbigt ont i ryggen just nu. Men det är lustigt så mycket bättre jag känner mig i ryggen efter att jag slutat jobba, känner att jag inte alls har ont lika ofta nu. Skönt!

Ha en toppen kväll

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0