09-04-24

Underbara fredag! Gud vad härligt det är med sol och helg. Igentligen är alla mina dagar det samma men det är något speciellt med helg i alla fall. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag, jag ska i alla fall över till mamma när hon slutar jobbet och hjälpa henne med en grej. Sen får vi se vad vi ska hitta på, något lär man ju göra i alla fall.

Igår så åkte jag Andreas och Jasemin ut till silvan, rusta och sen slagsta glass där vi mötte upp Nille och Adde. Mmm, vad gott det är med deras glass!

Hittade faktiskt ett par nya skor på rusta av alla ställen igår! Ett par helt okej tygskor för 69 kr, kap! Var tvungen att köpa ett par nya då jag är ganska svullen ofta och att jag inte har några skor som är enkla att ta på sig. Men de var riktigt bekväma så det är ju bra.

Hoppas ni får en härlig fredag!

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0