09-04-03

Pust! Så var vi hemma igen efter en tur i stockholm och jag känner mig helt slut. Dels för att jag la mig och sov för sent igår och sen för att jag så klart försov mig. Jag hade ställt min klocka på 6 så jag skulle ha tid och äta och duscha i lugn och ro. Men nej så klart så vaknar jag inte av min klocka utan av Andreas som ringde klockan 7! Så då var det bara att slänga sig upp och kasta på lite smink, platta ner det rufsiga håret och slänga i sig en smörgås! Men det gick det oxå fast tycker inte om att behöva stressa på morgonen.

Släppte av Pontus föräldrar på Arlanda och man blev lite avundsjuk skulle inte vara helt fel att sätta sig på ett flyg och åka iväg. Men det får vänta ett år eller så. Efter det i alla fall åkte vi till barkaby, där det blev lite handlat en sak till mig och resten till bebis! Som vanligt :) Blev ett örngott till vagnkudden, två bar kortbyxor till sommaren till bebis, en liten mössa och sen några söta böker till honom. Det som handlades till mig var en bok. Men det var i alla fall kul att stosa omkring där och hade jag inte vart gravid hade jag nog hittat massa fina kläder till mig oxå. Det var i alla fall kul att dom hade polarn och pyret där.

   

 

Älskar Laban boken den är så söt och sen om man skakar på den så "rasslar" den :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0