09-04-02

God morgon. Måste börja med att berätta om hur imponerad jag är på min katt som inte har lekt med påskriset eller fjädrarna. Han är lika trött som jag om nätterna och sover vid mina fötter, det är inte ofta som han gåt upp om nätterna. De gånger jag springer på toa glor han surt på mig för att han vaknar. haha.

Har sovit okej inatt vaknade av att liten hade gympa i magen men somnade om efter ett tag. Har sovit länge men känner mig otroligt trött idag, inte alls utvilad. Kanske piggnar till efter frukost. Får i alla fall hoppas på det då dagens planer är att städa här hemma. Skönt att ha gjort innan helgen.

Nä nu är det då dax för frukost och piggna till lite!

Ha en bra dag

PUSS


Kommentarer
Nadja

Duktig katt du/ni har! =))



Jag har inte heller sovit så bra men vafan...man får göra den är man är pensionär haha

2009-04-02 @ 11:07:51
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/bebis


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0