SJUK

Kul, nu har man gått och blivit förkyld oxå. Har inte tid! Har kännt att det har varit påväg, men ville inte att det skulle bryta ut. Nu nyser och hostar man hela tiden känns det som. Jobbigt jobbigt. Känner mig även allmänt matt och lite yrslig om man anstränger mig..
Men jag pallade mig i alla fall igenom IKEA även om det var ganska tungt :( Men vi shoppade endel i alla fall :) Så andreas är i lägenheten nu och donar och jag är hemma och vilar upp mig.
Hoppas bara att man kan jobba imorgon.

Detta är lite som vi handlade på IKEA



Sen blev det lite mer småsaker,
sängen tar vi nästan vecka någon gång!
Åååh det kommer att bli så bra, bara man blir frisk snart!

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0