Det värsta

Jag har vart med om nästan, japp. Den där rekryteringsmässan var skit jobbig att gå på. Massor och då menar jag massor med folk som armbågar sig fram. Inga företag som man riktigt ville lämna ansökan till heller. Jag lämnade en i alla fall, sen så sprang jag ut ;) Nej så det var ingen hitt för mig.

Nu ska jag och älskling äta han har lagat lasange, gud så gott det ska bli. Han är så duktig på att laga mat :) Vilken tur man har som har en kille som kan laga mat :)

Nu så har jag även Sex and the City the movie hemma :) Underbart. Så det blir det att se på imorgon, idag är det lite och se men på torsdagarna tycker jag att det inte är något skoj att se på!

Ha en trevlig kväll

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0