Julmys

Nu har jag hunnit julpyssla lite här hemma, älskar julen! Så har längtat tills man kan ta fram allt fina julsaker. Är så mysigt, man blir så glad av det tycker jag. Har i alla fall fått upp dom nya julgardinerna i köket, blev mycket bra tycker jag. Sen ny duk inte för att den är så julig men den är ny! Sen ett par röda värmeljushållare som står på bordet. Sen tänkte jag fixa upp julstjärnan med fattade inte hur jag skulle få ihop den, så väntar på att andreas ska vakna. Sen så ska vi ner i källaren och hämta upp allt annat. Mys mys. :) haha, men nu tycker jag att han får gå upp är så tråkigt att smyga omkring här i lägenheten!

Sen måste jag ner på stan idag och köpta förlägningssladdar! Vi har så dåligt med uttag här så behöver i alla fall 3 tror jag! Varför gör dom inte sladdarna längre på stjärnor och ljusstakar! jaja.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0