Go morgon!

Nu ska jag strax åka iväg till jobbet, hoppas bara att det inte börja att regna igen. Är så trött på regnet! Har haft en riktigt god morgon idag, vaknade innan klockan gick och var pigg. Gosade med en kurrande Max och sen gick jag upp, har inte behöft stresse eller sådär. Skönt, hatar att stressa på morgonen! Men det blir ju oftast att man får göra det...

Ska bli spännande om min cykelkorg är kvar nere i cykelrummet. I måndags hade någon skruvat bort ena skruven som h¨åller fast den, och igår när jag kom ner så satt den andra löst. Jag tittade så att det var åtskruvad när jag låste cykeln då, så någon håller ju på att jävlas med mig! Så himla onödigt bara, och att man inte ska kunna ha den i cykelrummet lixom.. Men håll tummarna för att den är hel nu!

Ha en bra dag

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0