Spicy hot

Har precis ätit lite spicy hot! Så himla gott det är och billigt oxå, kostar 69:- har jag för mig och det är ju as mycket så blev middag och sen lunch till imorgon. Super bra, slapp laga mat :) haha. Efter jobbet så åkte jag ner på stan och träffade jasemin, köpte en grå kofta från hm, hade den förut men glömde kvar den i stockholm... klantigt... Men men. Sen köpte jag en chai latte så satte vi oss på strömsholmen...

Tydligen ska vi ha en grillkväll här har jasemin och nille bestämt! haha.. men skulle vara super kul.. Måste försöka lösa ett problem då en människa som vi borde bli av med! haha vad läskigt det lät men det är inte så läskigt... haha..


Den här var det jag köpte från hm tror att det är den i alla fall kostar 149:- perfekt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0