Snart mat

Nu är andreas och hämtar pizza, mmm ska bli gott. Idag så har vi varit nere på stan och ätit lunch, sen gick vi runt lite och kollade. Sen åkte vi ut och hälsade  på andreas farmor ute vid hennes sommarstuga, var trevligt. Efter det åkte vi hem till andreas och fikade där oxå haha.

Ikväll ska andreas hem till nille dom ska kanske dricka lite öl och sådär. Så jag blir hemma ensam med max. Inte så kul kanske.. Men men, tänkte kanske ta mig en cider här i min ensamhel och så somnar jag nog gott då oxå. Ska ju upp och jobba imorgonbitti. Inte så kul kanske men slutar 14.30 så dagen kommer nog gå ganska snabbt. Hoppas på det i alla fall.

Ja ja, jag kommer nog in och skriver lite senare när jag börjar att känna mig ensam :P haha
ha en trevlig kväll
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0