Outfit...

God morgon! Jag har sovit riktigt gott inatt, men var trött i alla fall när jag skulle gå upp.. men men.. Igår så gick jag ju ner på after work, var riktigt kul och trevligt. Mamma och lena gick hem vid 19.30 men jag och malin stannade kvar en stund. Bartendern flörtade riktigt med malin så vi blev bjudna på drinkar haha. Men goda var dom i alla fall.

Nu ska jag snart iväg till jobbet, jobbar till 16 idag vi ska ha möte. Hatar det man är så van att sluta vid 14. haha.

Tänkte slänga in en suddig dagens outfit oxå




Sen bjuder jag på en mysbild på max :)
 
image257

Ha en bra dag!


Kommentarer
Viktoria

Snyggt :)

2008-05-07 @ 07:10:10
URL: http://vickanp.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0