Ont i huvudet...

Hallå! Sitter här med lite ont i huvudet men får skylla mig själv. Vi var ju på Raw igår och firade min söta vän Jasemin. Var mycket trevligt. Hennes kusin Jennie var där höggravid, hade gått över tiden. Så himla fin i sin mage, helt perfekt. Jag missade ju melodifestivalen igår men ska se reprisen och jag är så nöjd att jag inte upptäkt vilket land som vunnit. Haha trodde att jag skulle råka gå in på aftonbladet och se eller nått. Så ska bli sp'ännande att se reprisen, den börjar 11.05 tror jag det var. Sen slutar det 14.30 och då är det lagon för mig att åka till jobbet. Helt perfekt! :)

Lägger kanske in någon bild fårn igår oxå, tog några bilder på mig och Jasemin.

Ha de bra PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0