Jag har världens bästa älskling!

Åååh Andreas överraskade mig med biljetter till Gavin Degraw, så den 4 juni ska vi till Berns salonger och se honom! :) Helt otroligt, jag vet inte hur länge jag velat gå och se på honom. Och nu hade andreas koll på att han skulle komma. Åååh herre gud kan nog inte riktigt förstå det än.
HAn visade dom för mig i bilen och jag blev helt paff och började gråta och skaka. Haha, viste inte att jag hade velat gå på honom så gärna. Gud vad kul det ska bli. Fan vad jag älskar dig Andreas, vi är så otroligt bra ihop.
Nu sitter jag och lyssnar på Gavin Degraw. Ni som inte hört honom måste bara göra det. Helt fantastiska textar och röst. Helt bra bara. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0