Heeej

Jag kommer inte att sortera så mycket tror jag.. Det finns ju en låda som heter övrigt eller restavfall där kommer mina saker slängas. Haha...

Igår natt så vaknade jag av några jävla fyverkerier nu idag på kurirens framsida står det Fyverkerier som väckte halva stan hade fått polistillstånd. Vilka jävla idioter så sägen nån från polisen att dom inte tänkte på att det var en vardag... Va irriterad man blir. Men men...

Ska snart åka till jobbet kommer gå till fyra idag :( För mellan 13-16 så ska jag på en utbildning.. Så de blir nog bra. Sen klockan 17 så ska jag och andreas hem till jasemin och gratta henne.

Ha en bra dag
PUSS



Åååh tänk om han vill.....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0