Pinsamt!

Igår var vi och handlade på coop. Först så halkar jag till och trillar nästan, då har nån jävel haft sönder en glasburk med tomatpure i eller nått. Jag går då och svär över att ungjävlar ska hålla på och ha sönder grejjer. Sen så står jag och andreas och tittar på oliver så håller jag i en burk, andreas står och kållar på nån burk nån hylla över. Sen när han tar ner sin arm så stöter han till min så jag tappar den där jäkla burken. Så klart går den sönder... En tjej i typ 30 års åldern ser det så säger hon " SMIT " haha. Vi ska först vara ärliga och försöker hitta nån personal. Men klart att det inte finns någon att prata med så vi gjorde just det, smet. Haha. Pinsamt men nu så är det ju bara kul. Så jag och andreas gick och tok skrattade igenom hela coop. haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0