Kastrering

Nu ska jag snart ner på stan och äta lunch med Jasemin och Larsson. Ska bli kul :) Har vart mycket heöa morgonen, var först tvungen att få tag på en tid för kastrering till max. Men det kändes nästan omöjligt, ringde förs till nån som andreas mamma rekomenderade. Men hon hade stängt under påsken. Så ringde till djurkliniken på stan, men hin kan inte ha tyckt om mig för fick en tid 11 april. Så Ringde andreas till nån på eskilsvägen och då fick vi en tid nästa torsdag. Så jag ringde tillbaka för att avbokan tiden 11 april och då fick jag prata med en annan och då så hon att hon tyckte det lät konstigt att vi hade fått tid 11 april. Så då hade dom en tid 2 april, men jag sa att jag fått en tid nästa tordag på ett annat ställe.

Sen så har jag pratat med Jihovas vittne, eller hur som stavas. Haha dom ringde och sökte andreas men han var inte hemma så då ville han prata med mig. haha var ett roligt samtal, men nu måste jag springa kan berätta vad jag pratade med bibeln killen om sen :P
haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0