Dagen!

Hallå!
Blir ett litet inlägg mot kvällen nu. Vi har haft fullt upp hela dagen känns det som. Andreas gick upp 7 och började tvätta, så himla dukig. Love love. Sen när jag gick upp vid 7.30 så hade han köpt färska baguetter :) Sen efter frukost så stor städade vi. Rensade bland våra skor lite och sen röjde jag ur två av mina låder som jag samlat på mig massa med strunt i.
Sen så åkte vi och tränade efter mycket gnäll från min sida. Men andreas har lovat mig att vi ska sola nu i veckan :)
Sen så åkte vi och åt påsk mat hos hans mamma. Vi fick en wok kokbok, grythandske och grytlapp. Sen en platta som man har värmeljus i sen så har man typ en form över så håller sig maten varm typ. Typ som dom har på ming.

Nu har vi tittat på So you think you can dance. Haha säger bara Rolf, fy fan. haha. Nu ser andreas på wallander och jag ska lägga mig och läsa. gillar inte wallander, tycker det är läskigt.

Så har jag även bokat tid för sminkning på make up store :) så på fredag så ska jag bli fin. Har två presentkort där och så har mitt puder tagit slut så måste köpa nytt så då kan jag lika gärna sminka mig. Så kanske man får lite nya ideer till kryssningen på lördag :)
Men HJÄLP vad ska man ha på sig! Får springa runt på tuna park och se om jag hittar något fint :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0