God Morgon


Igår blev en mycket trevlig och mysig kväll. Jasemin kom hit vid 18 så vi satt på balkongen och tog ett glac cider. Sen Gick vi ner till Ming och där så hamnade vid samma bord som Nille. Hur stor är chansen? Haha, lite kul i alla fall. Sen öste regnet ner och vi som hade planer på att sätta oss ute och bara dricka vin och prata en massor, men dom planerna suddade vi snabbt ut då. Men då åkte vi hem till Tara. Jag och Jasemin stannade kvar en stund efter att dom gått ut, så då passade vi på att sjunga sing star. Mycket roligt :)

Nu ska jag äta frukost, sen göra mig ordning för idag först så ska jag ha min lilla syster. :) Sen ikväll så är det ju Kent oxå.

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0