Thai Classic

Hej Hej!


Idag så har jag och Andreas vart på stan, men jag hittade ingenting. :( Sen så var han så söt och bjöd mig på Thai Classic, första gången jag åt där. Å herre gud vad gott det var :) Så lär ju äta där mååånga fler gånger :) Sen åkte vi hem till mamma och fikade sen så har vi även vart och tränat. Var härligt. Vi har kommit fram till att vi ska bli lite nyttigare, vi ska äta lördagsgodis som när man vasr liten. Så i veckorna ska vi vara nyttiga och sen på lördagarna skqa vi moffa :P Haha. Jag använder så mycket smöt och sådär när jag lagar mat men det är det slut med ska bli olja istället. :) Jo jag tror nog att vi kommer att klara det.

Nu håller Andreas på att göra rent akvariumet, blää. Så äkligt. Haha

  

Men nu har vi gömt sladdarna oxå! :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0