Kattvakt

Sitter hemma hos mamma nu. Men dom är inte hemma, dom åkte till Gran Canaria igår.. Gud vad härligt, jag vill oxå till solen. Men iställt blir man kvar här med all snö. Men det är lite mysigt det oxå, men kallt. Måste gå hit och mata sara(katten) å idag var jag ledig så tänkte att jag kan lika gärna sitte här hemma då. Så behöver inte sara känna sin gallt för ensam. men men.

Så ska man jobba hela helgen oxå :(

Jag fattar inte vad jag har gjort! Varför bara stänga av, varför inte berätta vad det är. Men men.

Sen vill jag bara säga att man har världens bästa älskling, tack för att du är min stadiga pungt här i livet. Du fångar upp mig varje gång jag känner mig nere. Du är det finaste människan i världen Andreas. ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0