Den oendliga historien

Åååh är så himla glad, det var min favoritfilm när jag var liten. men sen lånade jag ut den till någon och fick aldrig tillbaka den. ;( Jag vet inte hur länge jag letat efter fimlen och nu så var jag inna på cdon.com och spanade omkring lite och tanken slog mig att söka där efter fimlen. Jo klart att dom hade den :D Yes så nu är den påväg hem till mig samt boken 7 sorters kakor och en självbiografi om en svensk kille som var uppvuxen i usa. Hans 6 åriga dotter blev våldtagen av hans kompis och då sköt han den här killen med 11 skott. Han fick då 20 års fängelse i USAs hårdaste fängelse och då 13 år i isoleringscell. Kan nog vara intressant att läsa.
Hmm vet inte vad jag tycker om att han sköt den här killen, jo klart att det var bra. Men lär man inte ångra sig när man sen inte får träffa sin dotter på 20 år, killen hade ju säkert fått ett hårt straff han oxå eftersom det här var i texas. Men nej jag ska läsa boken och sen yttra mig :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0