Hallå!

Hej på er. Jag har haft en super bra heög fast jag har jobbat :)
I fredags jobbade jag kväll och när jag skulle sova så kom andreas hem, as full. Han hade vart hos en kompis och druckigt,. Haha han va så jäkla roligt hade typ kramp i magen för jag skrattade på mycket år honom! Han minns dock inte så mycket av kvällen. Haha.
Sen i lördags så var det ju melodifestivalen, ÄLSKAR! Haha. Tycker att det är så himla kul. åh yes att Amy gick vidare till finalen hon är ju så himla duktig och vilken utstråling. Men jag tyckte att han michael Michailoff eller vad fasen han hette var bra. :) Men men.
Igår så jobbade jag sen så såg vi klart på prison break, fy fasen vad spännande det var. Så åt vi tacos igår, såå himla gott :)

Idag är jag ledig vet inte vad jag ska hitta på. Ta det lungt i alla fall.

Drömmde världens mysigaste dröm inatt, vill att det ska slå in...
Tror ni på att det man drömmer kommer att hända? Jag vet inte för ibland kan man ju drömma dom sjukaste sakerna! Hmm, bara å vänta och se.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0