2008

Året som gått.

Började året lite sådär kanske med att man fick ta hand om en bror som inte lärt sig hur mycket man kan dricka! Haha, men en lärorik läxa fick han i alla fall så kanske en ganska bra start för honom i alla fall.
 
nyårs fin! :)

I början på året åkte vi till Ungern där en släkting gifte sig. Var en rolig resa med mycket vin och palinka(eller hur det nu stavas men är ett ungerskt brännvin!). Kul att få "visa" Andreas Ungern även om det inte är så mycket att se just i januari.
  

Åkte på kryssning med Andreas, andreas pappa, nina, mikaela och amanda. Var riktigt roligt även om jag var lite missnöjd med hytterna, nästa gång bokar jag vår resa själv! haha.
 

Andreas fyllde hela 23 år i april vilket vi firade och jag var superförkyld! Men kul hade vi!
  

I slutet av maj fyllde jasemin år vilket man så klart firade :)


I juni var vi i stockholm och såg favoriten Gavin DeGraw :)

En tripp till smögen blev det under semestern! Mysigt med lite husvagnssemester :)
 

25 juli fyllde jag 21 år :)



Vi sålde lägengeten på västeråsvägen och i september flyttade vi in på östergatan. Där vi nu bor och trivs som fisken i vattnet! :)
16 september firade jag och andreas 2 år tillsammans och det var den dagen som vi fick veta att jag var gravid. En dag vi aldrig kommer att glömma. En dag då igentligen allt förändrades(till det bättre) :)
Strax efter det fick vi den tråkiga nyheten om att andreas blev varslad från volvo, tur nog så fick jag fast jobb från 1 dec. :)

23 dec ännu en dag man aldrig kommer att glömma, dagen då vi var på ultraljud och fick se vårt lilla sprattlande mirakel. :) Vår lilla kille.


24 dec julafton var lite stressigt men mysigt. Mycket tankar om allt hade man den dagen, dels att nästa jul har vi vår lilla älskling här! I alla fall. Mycket fina julklappar fick vi och det var super härlig och rolig kväll hos mamma.
   

Det är lite smått och gott från året 08 :)

Nästa år kommer att bli ett spännande år. Längtar!



Kommentarer
Andreas

Kul att du har två bilder från min födelsedag och jag inte är med på någon.. Hur tänkte du??;-)

2008-12-31 @ 16:25:49
Jacque

Va kul att se lite bilder. men det känns lite tråkigt att vi har varit ifrån varandra ett tag, några år. men endå så jäkla skönt att veta att du alltid har funits och finns där för mig..Love.. Jacque..

2009-03-29 @ 23:45:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0