2008-12-11

God morgon! Idag börjar jag klockan 8 så kan ta det lite lungt nu på morgonen, skönt. Blir galen på våra grannar som bor under oss, inatt hade dom fest igen. Klart man ska få festa men när det är på en vardag och då folk ska upp på morgonen är det inte riktigt lika okej! Jag gick och la mig 22 och det lät som att det var andreas som satt i vardagsrummet och hade festen! Sen när andreas gick och la sig vid 23 höll de på fortfarande! Jag vaknade vid 1,30 och då var det fortfarande FEST! Lite irri! Men  nu har dom slutat i alla fall :P

Igår åkte vi iväg till Örebro oxå, vi kunde inte hålla oss! Japp vi åkte och köpte en vagn! Haha.Men det var så himla bra pris så vi kände att det var meningen att vi skulle ha den! ;) Det blev en teutonia spirit s3



Sen när den är liten så vänder man på vagnen och sen så har vi en mjuklift till! Vi är i alla fall mycket nöjda. Det är bara att hoppas att det inte är tvillingar nu :P

Nä nu ska jag fortsätta men ha en härlig dag i snön!

PUSS


Kommentarer
Karolina

Ja, tänk om det skulle bli tvillingar :)Jättefin vagn...bebisen blir nog riktigt glader. See ya! Puss

2008-12-11 @ 12:54:14
URL: http://iiina87.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0