Tillbaka

Nu är jag tillbaka, han inte haft någon blogglust alls den senaste tiden. Har vart för bra väder för att sitta framför datan, men nu när det regnar så tar jag mig lite tid för att skriva. En hel del har hänt sen jag skreav sist, vi har sålt lägenheten. Så 1 oktober flyttar den nya in, sen har vi hittat en lägenhet på norr. En trea på 83 km2, med öppenspis och snétak. Så himla fin är helt förälskad. Så hoppas att vi får den, men tror inte det blir några problem eftersom vi är först på den nu. Så ddet blir super kul. :)

Jag haqr börjat umgås med min vän Karin igen, och det känns jätte bra. Så himla glad, nu när vi umgås igen ser man vad man saknat henne som vän.

Nä nu måste jag laga lite mat, måste komma tillbaka till vardagen. Har vart dålig på att laga mat den senaste tiden nu, men nu ska jag ta tag i det igen. :)

Vi hörs snart igen

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0