Panik!

Jag jobbar på hemvården och han ska gå med oss för att lära sig svenska. Han hade sin första dag idag, det gick ganska bra fast ibland så är det lätt att missförstå varandra. Som med lunchen haha. men men!

Nu har jag fixat så att jag kan hämta mina betyg imorgon, har vart en slarver och tappat bort dom. Så kom jag på i helgen att jag måste skicka in dom för att min ansökan till högskolan ska vara giltig. Hlälp vilken panik jag har haft. Men hämtar dom imorgon på eskil så skickar jag dom då. För ringde en studievägledare på mälardalenshögskola och han sa att det är tisdag som är senaste dagen att skicka dom. Så det var ju en stor lättnad.

Nu håller jag på att lagar lite mat, blir kalops. Det är ju så himla gott men tar ju tid att laga för att det ska stå och koka i en timma nu. Men men gott är det i alla fall.
Skickade iväg andreas för att handla lite rödbetor till mig oxå, är så gott att ha till :)
Men tar lite tid för honom för han vill inte köra på vilka vägar som hällst eftersom han har sina fina fälgar på nu :P Haha. Så om vi ska till tuna park eller coop så åker vi typ runt hela stan iställer för rakt fram som är super nära då typ. haha. men men.

image234
Andreas stolthet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0