God Morgon

Säger bara en sak TRÄNINGVÄRK! Haha i hela jävla kroppen, men känns ändå bra för då vet man att man inte latade sig på träningen igår. Härligt att solen skiner idag igen! Jag ska hoppa in i duschen sen så kanske jag sätter mig ute och läser lite innan jag ska iväg ett jobbet..

Åååh längar till onsdag då vi ska och titta på en lägenhet. :) Är så kul att titta på lägenheter sen så har man alltid massor med planer och sådär. Men många av dom försvinner när man ser lägenheterna. Haha. Men den här i i renoverningsbehov men har man en händig kar som jag så kan man få det precis som man vill. Sen så är det super stort badrum som man skulle kunna göra skit fint. Sen så är det 2 klädkammare och hur bra är inte det. Men vi får se ska bli kul att titta i alla fall. :)


Kommentarer
niklas pantzare

kar? :P

2008-04-22 @ 17:13:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0