God morgon lördag

Gud vad härligt det är att gå utt och solen skiner och man är ledig. Så himla härligt.

Måste bara berätta en rolig sak som hände igår när jag var och åt lunch med mormor på stan igår. Efter lunchen gick vi förbi hm när vi är där inte så kommer tre killar in. Jag med mina köndisögon se på en gång, det var alla grabbar från EMD haha. Min söta mormor spanar och spanar efter en stund säger hon till mig att hon måste gå fram och hälsa på Danny. Haha, så jag hänger med. Hon går fram till Danny som står och kollar på kallingar haha, mormor räker fram handen och hälsar. Han ser lite förvånad ut först så säger mormor att det var tråkigt att han åkte ut från let´s dance. Han svarade att det bara var skönt :P Sen så minns jag inte så mycket mer men han sa också i början typ hejhej här står jag och tittar på kallingar :P haha. Jaja.

Sen så åkte jag och andreas till HM skulle se om jag kunde hitta någon billig höst jacka, jo visst hittade billiga men inga fina som passade mig. Men men,ska fortsätta spana lite.

Idag så vet jag inte vad vi ska göra ska i alla fall baka bullar idag eller imorgon.

Sen nästa söndag så ska vi och titta på ett litet hus :)

Hoppas ni får en bra lördag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0