12 september

Onsdag, känns som en väldingt lång vecka det här. Längtar sjukt mycket till helgen som kommer nu. Då ska vi till Norrköping och bo på Grand Hotell och äta gott och bara ha det mys :) Firar ett år på söndagen 16 september. Andreas har planerat någonting till söndagen men har ingen aning om vad det är, så kommer bli ruskigt spännanade.

Det här året har gått ruskigt fort. Blev tokigt förälskad fort när han väl lyckats att förföra mig, var inte alls intresserad i början. Men fredagen den 15 sep, så gick vi på promenad genom stan i va 4 timmar. Pratade om allt och ingenting. Sen på lördagen bjöd han hem mig. När jag klev in genom dörren hade han tänt levande ljus i hela lägenheten, så himla fint. Sen hade han köpt 2 flaskor vitt vin och hyrt två filmer. Jag föll på en gång och spenderade natten där ;) Efter det så kunde jag inte få nog av honom :) Efter bara någon dag badade vi i hans pappas bubbelpool, vi kanske gjorde lite mer än så oxå. Men mysigt var det i alla fall, haha. Firade en månad i Norrköping och där sa jag för första gången att jag älskade honom, och ja jag fick höra det tillbaka. :) Bestämmde på nyårsafton att vi skulle förlova oss. Bokade resan till Tunisien och planerade då att förlova oss i Sahara öknen. Han köpte sen sin lägenhet, och vi sa att jag inte skulle sova där varje dag. Men har inte sovit hemma en enda gång sedan dess, haha. Nu bor jag här, namnet mitt står på dörren :) I alla fall, vi åkte till Tunisien och förlovade oss i Sahara öknen som planerat. Så himla fint någonting jag kommer minnas för alla framtid. Har även en liten kattbäbis hemma, våran son Max.
Så på ett år har man hunnit med en hel del. Trodde inte man kulle finna mannen i sitt liv innan man var 20 år. :)

Jo jag är helt tokigt kär i den där Andreas! :)




image4

Kärlek :)
image5


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0