Torsdag

Var nästan fredag för mig idag, för nu är jag ledig tills på måndag. Å på måndag slutar jag tidigt och sen är jag ledig tre dagar till. Vilket lyx :) Men känne att det behövs är helt slut i kroppen känns det som.

Idag har jag och Andreas vart och beställt tapeter till köket. Kommer bli så fint så fint. Ett par röda tapeter med schabloner. Super nice ;) Så ska nog börja med att måla de andra väggarna i helgen nu. Så himla kul att fixa och trixa här hemma.

Har även beställt lite julprylar som kommer om någon vecka, Kommer nog bli så mysigt så här i jul. Får se om vi hittar en fin gran för bra pris ;)

Nu lagar min kära gubbe mat, ååh jag får bara lata mig. Men har lagat mat resten av dagarna nu i veckan så nu är det min tur att få lata mig :)

Ha en bra kväll :)
Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0