Lördag

Igår blev en lung kväll med mat från Beiru, mmm de har så himla god mat. Sen blev det ett varmt bad och Idol. Men fattar inte arr Sam inte åker ut. Han låter ju likadant hela tiden. Sen att både Mattias och Marie hängde löst, vad tänker folk med. Jaja. Det var många bra igår i alla fall.

Idag så gick jag upp vid 8.00. Hade en kär pojkvän som skulle till jobbet och innan han åkte busade han upp Max till tusen. Så var omöjligt att somna om när Andreas åkt.. Max lekte med allt han kunde hitta som lät så mycket som möjligt.. Gick upp och städade då på morgonen, så har soper rent här hemma nu :P

Sen har mamma, Emma och mormor vart här och hälsat på oxå.. :)

Nu sitter jag här och försöker komma på något roligt att hitta på. Niklas skulle komma över sen ikväll.. Hmm jag känner för bio så får se vad andreas tycker.. :)
Hmm undrar om man kanske ska äta lite tacos ikväll :)

image19


Sitter här nu oxå och längtar tillbaka till Tunisien.. Sol, bad och massa med kärlek :)
 Haha, värsta mysiga stället. Beställde in mynta te och vattenpipa :)

 Här är jag i Kartago. :)

 Haha, soligt värre..

Jaja, ska sluta tråka ut er med mina kort :P
ha en trevlig kväll :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0